Business Assistant
OMEVO
8'000-10'000 PLN netto +VAT (B2B)
Business Assistant
OMEVO
8'000-10'000 PLN netto +VAT (B2B)
  • Rodzaj pracy
    8h dziennie
  • Doświadczenie
    Mid
  • Forma współpracy
    B2B
  • Tryb pracy

    Praca zdalna

O nas
Jesteśmy OMEVO EVA Dywaniki – nowoczesną firmą, która zmienia oblicze branży motoryzacyjnej poprzez dostarczanie najwyższej jakości akcesoriów samochodowych. Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji innowacyjnych dywaników samochodowych EVA, które łączą funkcjonalność z eleganckim designem. Nasz zespół tworzy około 100 pasjonatów, połączonych wspólną misją podnoszenia komfortu i estetyki wnętrz pojazdów.

Unikalność tej roli polega na tym, że asystent jest w stałym kontakcie z przedsiębiorcą. Daje to możliwość szybkiego przyswojenia doświadczenia lidera, logiki podejmowania decyzji i sposobu myślenia oraz rozwoju poprzez praktyczne zadania.
Jakich cech i umiejętności szukamy do zespołu:
  • Proaktywność, odpowiedzialność, samodzielność i nastawienie na działania.
  • Wysoka produktywność i zdolność do szybkiego wdrażania informacji zwrotnej.
  • Chęć rozwoju i gotowość do nauki w dynamicznym środowisku.
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1; dodatkowe języki będą atutem (niemiecki, francuski, ukraiński).
  • Umiejętność pracy z AI oraz podstawowa wiedza z zakresu marketingu, sprzedaży, HR, IT i procesów operacyjnych.
Czym będziesz się zajmować?
  • Zarządzanie harmonogramem: kontrolowanie i utrzymywanie kalendarza lidera, planowanie podróży, spotkań, sesji strategicznych i urlopów.
  • Realizacja zadań i projektów biznesowych: analiza rynku i konkurencji, systematyzacja procesów biznesowych, wyszukiwanie i nadzorowanie wykonawców, usprawnianie procesów, przygotowywanie wstępnych map drogowych projektów itp.
  • Organizacja pracy zespołu: zbieranie członków zespołu na kluczowe spotkania (Google Meets, sesje planowania), przygotowanie agendy, dokumentowanie ustaleń oraz monitorowanie terminów i wyników.
  • Wsparcie w pozyskiwaniu i wdrażaniu pracowników (w istniejących lub nowych projektach): wstępne poszukiwanie i selekcja kluczowych członków zespołu, przedstawienie struktury firmy, systemów i kultury korporacyjnej.
  • Przygotowanie spotkań: zbieranie informacji o uczestnikach spotkania, przygotowanie agendy i listy punktów do omówienia.
  • Testowanie hipotez: wybieranie, testowanie i analizowanie nowych hipotez biznesowych.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Zyskasz nieocenione umiejętności w zakresie myślenia strategicznego i zarządzania projektami, które będą przydatne w każdej przyszłej roli.
  • Będziesz nawiązywać kontakty z kluczowymi graczami rynkowymi, uczestniczyć w ekskluzywnych konferencjach biznesowych i zamkniętych wydarzeniach dla założycieli.
  • Będziesz mieć możliwość uczestnictwa w kursach edukacyjnych, z których korzysta założyciel.
  • Twoje działania będą miały bezpośredni i mierzalny wpływ na wyniki firmy, przyspieszając rozwój biznesu.
  • Będziesz uczestniczyć w strategicznych sesjach biznesowych, zdobywając doświadczenie w podejmowaniu kluczowych decyzji.
  • Będziesz współpracować z top menedżerami, właścicielami firm i partnerami, budując wartościową sieć kontaktów.
  • Nie będziesz wykonywać rutynowych zadań – stanowisko oferuje jasną ścieżkę do zwiększania odpowiedzialności i niezależności, a jedynym ograniczeniem Twojego rozwoju będzie własna ambicja i motywacja.
  • Otrzymasz stałą, bezpośrednią informację zwrotną i wsparcie, które pozwolą Ci rozwijać umiejętności i kształtować sposób myślenia.

Interesują nas jedynie osoby z faktyczną chęcią do pracy i rozwoju!🔥 Jeżeli rzeczywiście szukasz miejsca, w którym chciałabyś / chciałbyś, by Twoja praca miała znaczenie, była doceniona i opłacana fair do twoich wyników przy jednoczesnym współpracowaniu w zespole z jasno określonymi celami, wyślij nam swoje CV.
Ważne! Abyśmy mogli przechowywać Twoje CV na potrzeby przyszłych rekrutacji, konieczne jest zawarcie w dokumentach poniższej zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV oraz innych dokumentach aplikacyjnych przez EVA Dywaniki w celu przeprowadzenia obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami RODO. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć tę zgodę, kontaktując się pod adresem: people@evadywaniki.pl.”

Bez tej zgody nie będziemy mogli przechowywać Twojego CV – prosimy o jej dodanie przed wysłaniem zgłoszenia.

Klikając w przycisk 'Aplikuję' wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że administratorem danych jest Enjoy the Car Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Świerardowska 47, 00-764 Warszawa. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
✉️ people@evadywaniki.pl

Enjoy The Car Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 47,
02-662, Warszawa
KRS: 0000903683 NIP: 7011036353